lojban text / uncleft place structure illustration

Here's a bit of Lojban text, since no one has posted any lately.
It also illustrates life in the "no cleft place structures" regime,
using rinka (which already has an uncleft place structure) as illustration.
(I am proud to say that I wrote this without making any grammatical errors --
it parsed the first time.  I did have to look up a few gismu.)

pamoi xamrei ra'a lo verba
ni'o la paf. cusku lu pau mazo'o crino gi'e dandu le bitmu gi'e siclu li'u
.i la ver. cusku lu uanai mi na djuno li'u
.i la paf. cusku lu .ui lo me la clupe'as. harengus. finpe li'u
.i la ver. cusku lu ia ri goi ko'a na crino li'u
.i la paf. cusku lu fu'i le nu ko gasnu cu rinka le nu ko'a ba crino li'u
.i la ver. cusku lu iasai ko'a ba'e na dandu le bitmu li'u
.i la paf. cusku lu fu'isai le nu ko gasnu cu rinka le nu ko'a ba dandu li'u
.i la ver. cusku lu iacai ko'a ba'e ba'e na siclu li'u
.i la paf. cusku lu fu'icai mi ba cusku lo jitfa li'u

--
cowan@snark.thyrsus.com		...!uunet!cbmvax!snark!cowan
		e'osai ko sarji la lojban