Re: le nu pilno (Was: coi...)

coi doi kris.

> .i mi na jimpe .i ma? kulnu ctuci ma? .i xu le cukta cu ctuca do fo lo glico
> kulnu gi'i fo loka kunlu .i xu cy. ctuca fo lenu da ka'e ctuca fo loka kulnu

.i je'e .ie .i mi djica co cusku le cukta cu ctuca fo le kulnu saske .e le
merko kulnu .e lei merypre poi se vanbi le drata kulnu

> .i na go'i  .i da'i mi te sidbo fi da goi sy. .ije da'i mi djica lenu do
> jimpe sy. .ije da'i mi nitcu lenu binxygau sy. le drata sidbo goi dy. mu'i
> lenu mi na ka'e jbosku sy. .inaja seri'abo do ba jimpe ty. .enai sy. .i pe'i
> la'edi'e xlali

.i ki'anai .i mi na drani tcidu de'u .i mi pensi lenu de'u se smuni lenu
do jbosku gi'eseri'abo lei nandu cu binxo lei frili ga'a do
.iku'i la'ede'u na'e xlali .i ro bangu da'a bangu cu frica .i si'a le jbobau
le glibau cu frica .i pe'ipei lenu steci bangu certu cu du lenu cusku lei
sidbo ta'i le filrai

> .i zo'o zoi gy. QED gy.

.i zo'o ju'ocu'i le'u poi selja'orsa'u lo'u (to .a zo pysyjysy. toi)

> co'o

co'o mi'e. goran.