TEXT: ra'a mi

I thought I'd complement Sylvia by posting a short text here that I compose
at the keyboard.

..mi de'a se jibri .uu .i pu la zemast mi se jibri le nu catlytadni lei

skami ja datni ciste poi tu'a ke'a cu cumki co sidju le nu lo visnalka'e prenu
cu cilre ja se notci ja gunka .i mi co'a se cinri le nuntadni .i ku'i na
se pluka le li'i kansa be su'o le drata selbende be'o gunka

ni'o ca'o so'o crisa jeftu mi zvati la kernos to bau le bangrkerno no'u la'o
gy. Cornish gy. toi gi'e tigni le zgikydraci me'e la'o gy. The Yeomen of
the Guard gy. .i mutce pluka mi .e le te tigni za'a

no'i mi na birti le du'u mi djica le nu se jibri makau .i mi djica le nu
gunka lei mu'e jitro lo te fapro .i ku'i na birti tu'a le mo fapro .a tu'a
lei mu'e mo jitro .a le du'u camakau go'i .i ca sisku le su'o jibri poi
fadni jibrytemci pini'umei .i mu'i bo cumki le nu ca zukte fi tu'a lo fapro

I've written this without reference to any word lists: I hope it's
comprehensible!

..i ko se cmiza tu'a de'u

mu'o mi'e kolin.