Re: le nu pilno (Was: coi...)

coi doi xorxes.

> ..i do cusku lo'u
>
>   le bangrXRvatska
> le'u .e lo'u
>   mi se gugdrxrvatsk.
> le'u
>
> ..i pe'i zo bangrxrvatska cu brivla gi'eseni'ibo da'amoi selbasna
>
> ..i ku'i zo gugdrxrvatsk cu cmevla gi'eseni'ibo na .ei selyli'e zo se

.i .ie .i mi na morji lenu ro brivla (to noi se cmima loi le'avla toi)
cu da'amoi terbasna .i zo gugdrxrvatsk. po le remoi jufra cu na .ai cmene
.i drani valsi fa zo bangrxrvatska .e zo gugdrxrvatska (to .i dei pamoi
lenu mi pilno zo po toi)

> ..i dei si'anuncku cimoi

.ue mu'i xu re selsre .i mi jimpe noda zo'o
.i .oi mi srera ji'a lenu jvofi'i .i zo si'anunsku cu frica zo si'anuncku
.i .oi .oi .oi

> mu'o mi'e kolin

co'o mi'e. goran.