Re: TEXT: ra'a mi (fwd)

On Fri, 7 Oct 1994 jorge@PHYAST.PITT.EDU wrote:

> coi doi kolin

 coi

> i mutce zanru tu'a le do selfinti

 ki'e

>i ku'i mi pu na'e jimpe da

.ue nai

> i do cusku lu'e le du'u do djica le nu gunka lei nu jitro lo
> te fapro  i lu jitro lo te fapro li'u dukse tolte'i  i pensygau
> mi lo'e jvipai (to zoi gy referee gy toi)  i pe'i do skutoi
> lo drata  i ku'i noda ra mi sidbo

.i nandu fa le nu seljimpe ke jbobau cusku le sidbo to pa'a go'i bau le
glibau toi
.i nu da'i terfapro
poi te xrani le fapro .a lei ri kamjikca .i la'a banro terfapro mu'u lo
jamna gi'onai milxe terfapro mu'u lo nu le lamxabjypre cu valsi simdamba
.i mi se xamgu le nu le te fapro cu binxo le nalxrani be fi le xadni ja
cinmo ja menli kamka'o .imu'i bo .ai mi sidju le fapro le nu galfi le
te fapro le nalxrani

> i ji'a mi na jimpe fi zo
> pini'umei  i ki'a le jibri poi pini'umei  i mi se cfipu

.i srera .i .ai cusku lu pime'imei li'u

> (to i pe'i do pu cusku lu se cmiza li'u *ba'ibo zo cmila
> i xu go'i toi)

.i na go'i .i se sidbo tu'a zo zdile .i nalbirti jinvi le du'u
zo cmiza cu pa xe fanva zo zdile fi la loglan. uu

> co'o mi'e xorxes

mu'o mi'e kolin