lo terspu be la Nik. .e la Xorxes .e la Goran

Nick:
> Hu'tegh! nuq ja' ucleaar jay'?
> .i .u'i ko krici la'edi'e doi .and .i mi pu je caca'o srera smadi le mu'u
> nu zo tra rafsi zo traji .i ku'i mi na fu'i ca'o birti leka mi carmi lojbo...

Cumki fa le duhu le ka do klinga cu zmadu fi lo ka carmi - dahinaipei?

XU do doi Nik. penmi le selnei gihe pendo vau be mi beho pohu lehi kosta
gehu ku la melbi borno tcadu ckule bantadni stura?

Jorge:
> And:
> > [What is "iseju"?]
> Sentence logical connector. It says that the second sentence
> is true whether or not the first one is. (seju is the reverse of ju.)
> Something like "in any case".

I don't know how you could work that out from the cmavo list.

> >      Mi .uu.uhu fe dahu cu dracki
> >      ehe nai lo ba se te se facki
> >      be lo jmifri co jakne
> >      (noi pehi na lakne)
> >      beho fo le vi selsku djusacki:
>
>        i ki'e doi and le do sidju
>        cu tolpunji mi le manmidju
>        i le sacki pu banzu
>        le nu snada ganzu
>        lei cizra je cfipu vlabidju

O joy! thou hast let there be light:
with revelatory powers of sight
my ken thou hast furnished,
and lo! here shine burnished
thy jewels macaronic and bright...

> > > 1. You have two selbri in the first line.
> > Oh dear. Can we change it to "remoi ku" then? "A second occasion".
> Nope, that's not a sumti. {ca lo remoi ku} would be "at the time of
> a second something". But what you really want is {rere'u}, where
> {re'u} is the ordinal ROI, not quite official yet.

I hadn't realized moi wasn't an ordinal roi!

> Also, {se ja te temci} is probably not what you meant. {seja} means the
> same as {ja}, because it is a symmetric connector.

Would "seljavtertemci" make a difference? How does one conjoin members
of SE (surely something one might often wish to do)?

Goran:
> le cinla cu prenu bleplana
> gi'e fo lenu cy. cmana
> co simlu gi'e grasu