Re: lisri va'u la xorxes.

tu'a xorxes
>i mutce mletce lisri

.i ki'e

>i ju'ocu'i mi ba troci le nu
>facki le du'u makau midju le munje...

.i ba'a ca lenu do facki kei do nalcitno ju'o .i ko gleki sisku

>i ni'o mi mi na ka'e rinju le nu mi lojyxarnu

.i .oi roroi lojyxarnu fa la xorxes xunai zo'o

>i la'e di'u smuni le du'u ro le vo bargu cu vorme ro le vo klaji
>i pe'i ro le vode cu vorme pa le vo klaji

.i .ie
.i pau va'inaipei vo rokci bargu cu vorme pa le klaji [zo'e]

>i la'e zo mi du le te lisri

.i .ie jimpe tugni .iku'i .oi zo lu na.e zo sei pluka

.i ki'e xorxes. mi lenu do le gerna be fi le se ciska cfika cu cikre ciksi
cu ckire

                     ____
 Chris Bogart        \  /  ftp://ftp.csn.net/cbogart/html/homepage.html
 Quetzal Consulting   \/   cbogart@quetzal.com