Re: {prenu} vs. {remna}

la xorxes. zukte fi le nu cusku di'e
.i lu
 i pe'i kakne le nu cusku lu lo remna cu se zbasu li'u  i ku'i
 la'e lu lo prenu cu se zbasu li'u cizra
li'e

.i la kris. cusku lu
 .i .ua ba'e *co'a* jimpe
li'e

.i mi ca go'i .i xamgu selstidi .iju'ocu'i tugni .i lu ro remna co'a le
nu ri se zbasu li'u sinxa ro co'a cinfo fi mi .i le si'o ri jikydunli cu
cizra je xlafilseljmi .i lu lo prenu cu se zbasu li'u la'aru'i se smuni
lesi'o le cevni kairgau le prenu

.i xy cusku lu
 li'o i pe'i la'e di'u srana la'e zo remna enai la'e zo prenu
 i na srana loi na'e remna prenu e loi remna na'e prenu
 i cusku lu ro remna cu se zbasu ja'e le nu ro ri dunli li'u
li'u

.i na jimpe le smuni lu ro remna cu se zbasu li'o li'u

.i mu'o mi'e. dilyn. turstan.