le cnime cmizu'e cu sevzi skicu

coi mi'e skat.

.i mi se cnino la lojban. gi'e troci .o'nai lo penydjuxa'a

.i mi nanca li cire gi'e speni .i mi se jibri le sampla di'o la ibubymym.
sedi'o la ostyn. teksas. seka'i la merlyn. grup. .i mi ctuca mi fo la
lojban. lenu samci'etid

.i.o'acu'i mi xamgu birjyzbasu .i mi ca birjyzbasu lo ke kerfu bo grute
bo vrusi ke'e ke galtu bo fusra birje

.i mi sutra je zmadu tcidu .ije le cumymu'efi'a ralju

.i seba'i lenu mi tavla fi mi fe'u mi cusku lo selmi'a

ni'oni'o

lo cribe cu vitke fi lo barja gi'e cpedu lo birje .i le djabei sutkla
le barjyja'a gi'e cusku .ii lu .io.aicu'i lo cribe da'inai ca vitke
gi'e cpedu lo birje li'u .i le barjyja'a cusku lu .aucu'i ko .e'enai
selfu ra goi ko'a le birje .iku'i ji'u ka lei cribe na certu fe'u ko
vecnu le birje ko'a le cipi'i jdima li'u

ni'o le djabei xruti le barja kumfe gi'e vecnu le birje le cribe le
cipi'i jdima .i le djabei ze'aba klama le cribe gi'e cusku lu za'a lenu
loi cribe vitke fi le barja kei na cafne li'u .i le cribe cusku lu
.uecu'i do'i pensi le jdima li'u

co'o mi'e skat.