Re: ki'e doi skot.

> ni'o do xabju ma di'o la xrvatsk .i la xrvatsk cu krasi le dzena be mi mamta
> .i zo spolaritc joi zo zgeinr cmene ko'a .i to ma valsi la xrvatsk la lojban

.i mi xabju la zagreb. noi raltcadu la xrvatsk. .i mi zbasu le gismu
fu'ivla no'u zo xorvo noi se rafsi zo xro .i ku'i la'edi'u tolna'o .i
roloi ca tersmu be ra cu remoi mi ce la xorxes. ni'o mi pendo pa lanzu
selcme zo cpoliaritc. .i pe'i ri mintu cmene gi'enai la'a lanzu ckini .i
to ko'a ki'a .i ko'a goi le mamta gi le dzena .i .e'u do di'a morji
ledu'u lei lojbo ke sumti basti valsi poi cmavo be ko'a na se pilno
dunli lei glibau basti bo valsi toi

(I live in Zagreb, the Croatian capital. I thought up a gismu-type
fu'ivla {xorvo}, with a rafsi {xro}, but it is not official. So far
only xorxes supports it.
I have a Spoljaric for a friend, that might be the same name... but
probably no relation. BTW, what did ko'a refer to? Your mother or her
ancestor? Remember that lojban pro-sumti are used differently than
English pronouns.)

co'o mi'e. goran.

--