Re: sera'aku le'ala'ezo PLI zoigy. would gy. se fanva fu ma

> > "I do not think they would have discovered our ambuscade
> > if we weren't so loud"
>
> Yes, this is the one.  How do you eliminate the condition so that it is
> only implied that something did happen which caused the actual discovery of
> the ambuscade.

.i .e'enai mi na kakne co se xanri lo tcini pecau lo facki rinka fasnu
.i ju'ocu'i zoi gy. I do not think they would have discovered our
ambuscade li'onai .gy. naldrani glibau bo jufra vau xunai

(I can't even think about it without that something. I don't know, I
don't feel "..." to be the correct sentence in English. Is it?)

> .i ki'u ma do pilno lo bridi .i pe'i lenu zo pe'i selpli cu zmadu leka drani
>
> > (2) .i mi jinvi ledu'u mi spaji gunta se facki ko'a nagi'o mi smaji
>
> .i e'u lu pe'i zo'e pu na'e fasnu .inajabo ko'a pu na'e facki lomi'a pajgunta
> li'u
> [I suggest "I think that if something did not happen then they would not have
> discovered our ambuscade."]

.iku'i di'uxire selsmu ji'a la'elu zo'e fasnu .ije ko'a kakne co facki
lomi'a pajygunta li'u .i lu naja li'u cu logji terjo'e gi'e smuni
tcefrica lo glico valsi noi zoi gy. if .gy.

(But that also means that if something did happen, they could still
discover our ambuscade. This is logical connective, and therefore
very different from the english word "if".)

co'o mi'e. goran.

--