Re: sera'aku le'ala'ozo PLI Cultural gismu

cu'u mi joi la dn.

>.i u'isai .i mi ze'epu na'e djuno fila'e ri .ixu ri smuni zoipy. Brasil .py. .i
>ma krasi ri

.i ri selkra le goi ko'a tricu to la'oly. caesalpinia echinata .ly. toi poi
selcme
zoipy. pau-brasil .py. bau le potybau ki'u lenu le ko'a ke xunre mudri cu simsa
le jelca kolme .i ko'a pu mutce selcrepu lei porto ca le paxamoi ctona'a

Its origin is a tree (caesalpinia echinata) named "pau-brasil" in Portuguese
because
its red wood seems burning coal. It was intensely exploited by the
Portuguese during
the 16th century.

co'o mi'e paulos.