SNU: besna kafke

Don Wiggins writes:
>ni'o cu'u la skat. lu
>.iju'a ko'a goi la'elu xunre kerfa li'u mu'a se curmi .i loi kerfa
>so'eroi na ca'a xunre .i ri narju
>li'u
>
>.i na'i .i ba'e loi xunre kerfa cu xunre gi'enai narju .ila'a do djica lenu
>cusku lesedu'u ba'e lei xunre kerfa cu xunre nagi'e narju .iku'i mi xebni .i
>lo selsku be do cu malgli mutce .ike'o lo skari belo xunre na dunli lo skari
>belo narju

.ipe'i do ca'o srera .i zo tanru cu selsmu zoi gy. binary metaphor .gy.
.i mi basna zoi gy. metaphor .gy. .i ro tanru cu bancu le sampu smuni be
le seltanru ce le tertanru .i le cusku cu lacri le te cusku lenu jimpe
lo tanru cu srera .ijo le te cusku na jimpe le selsni

.i .ia la goran. jimpe le selsni .i .ia do ji'a .ija'o le mi tanru cu drani

>ni'o cu'u la skat. lu
>lo besna kafke na ca'a kafke gi'e na nitcu lo te kafke
>li'u
>
>.i .ienai .i lenu zo'e kafke lo besna ba'e zo'e cu nibli su'oda poi ke'a te
>kafke .i ganai na go'i gi lenu selpli zo vamtu .o zo zilcibkafke cu mapti .i
>la lojban. ba'e logji bangu

.i mi na cusku lu kafke lo besna li'u .i mi cusku lu besna kafke li'u
.i lo tanru na nitcu leka logji .i loi jimrmyrkiuri ca'o caflitki
va'o pisu'o ri ca dunja .i ri na litki .i zo caflitki cu xamgu tanru
.i ri cmima le jvoste ca'i la lojbangirz.

.iji'a la lojbab. puza stidi lenu pilno lu finpe since li'u lenu
cusku zoi gy. eel .gy. .ije lo finpe since na pe'i since

>ni'o cu'u la skat. lu
>.i le kaltanru cu curmi
>li'u
>
>.i kaltanru ki'a .i mi na jimpe fi la'ezoigy. eye binary-metaphor .gy.

.i .u'ucai le rafsi cu srera .i mi djica lu le ka tanru cu curmi li'u