Re: marna gi'e drata xukmi

tu'a la xorxes:
>i pe'i le nu le cuntu cu ca'a se casnu cu xamgu i le nu
>tolcru cu rinka le nu loi zeitra cu mutce cfubi'o
>i ei lo marna po'onai cu se plicru

.i .eipei loi drata xukmi cu ji'a se plicru .i
pe'i go'i .i .au loi mikce cu sidju ciksi le xadni
se nitcu be roda .isejubabo da jdice .eidai
fi le da xadni

>i ckire fi le nu spuda

.i zo'o .a'idai do ze'a camtoi lenu le se lojbau cu se
lojbau .i do facki lo mi jai mu'i jbosnu .i ckire

>i lu nu'edo'u li'u lu nu'edai li'u basti i iepei toi

.uu mi jai gau tolgerna .i ku'i le do nunbasti cu
na smusmi .i le turni .enai mi cu nupre lenu damba
le flalu

to vi le ti selmrilu mi djica lenu cusku zoigy.
"should" gy. .e zoigy. "should have" gy. bau la lojban.
.i ta'i ?ma go'i toi

co'omi'e kris
--
                     ____