Re: Some how-do-you-says

Jorge J. Llambias wrote:
> I think that has to be a mother of both. It does not expand to
> le mamta be la xorxes ku e le mamta be la and. Didn't we
> talk about this some time ago? I'm feeling all dejavuish.

.a'enairo'e do jai drani

.i mi pu milxe jimpe gi'eku'i za'o naljijnu
.i ma'a nitcu lo logji ke skami selkei poi casnu ka'a lo
jbotadni le'e bliku ke selkei munje
.i ba'a lenu na go'i cu se jalge lenu mi na jijnu cilre le
logji pe la lojban.
.i pe'i zasti fa le simsa be bau le glico .a le cmaci
.i pe'i nandu co vajni fi le balvi be la lojban.

co'o mi'e kris