Re: 1.4.

coi doi .ivAN ledo selcu'u zo'u mi jimpe .uifu'i .isecaubo mi sisku so'i
gismu .a so'i rafsi le gi'uste

(Translation (of the above) and comments follow)

Hi, Ivan, as for your text, I understood it, no trouble. I didn't have
to look up many words or rafsi in the list.

One point where I think you may be in error:
> .i seki'ubo leiko'a prenu se zilsri so'ida le xabju be lei drata poi
> tcadu be'o .eji'a vo'a  .i ja'ebo ko'a ralta'u sera'a lei xamselfinti

The first sentence has no selbri, it's just a string of sumti:
.i seki'ubo [leiko'a prenu se zilsri] [so'ida] [le xabju li'o]

I guess you meant "cu se zilsri"

> .i ri se detri lo barda nunsalci poi fasnu viko'a caro nanca

Why "poi fasnu"? I don't know what it adds.

                Nice work keep it up.
                        kolin