IRC ke'u

ju'ido'u nu draga'i di'e
tu'e

> ba'o le snada nu la .andruc. jo'u mi sepi'o ibu. ry. cy. cu tavla vo'a jo'u
> la mark. fo la lojban. jo'u la .esperant. kei mi ba jai krefu .ai ca le tcika
> beli ji'ireci beila cidjed bei ti goi la britn.
> .i .a'o ge la mark gi la nitcion ba jai cumki fai lenu jbota'a mi
> .i fi'i ro drata ji'a

tu'e

mi poi brito puzi galfi loivi tcika  .ija'ebo le .ai nu me ibu. ry. cy. tavla
ca le tcika beli ji'ireci cuba lerci la'u lopa cacra ma'i ro drata gugde

Correction to the following:

> After the success of Andrew's and my using IRC to talk to each other and Mark
> in Lojban and Esperanto, we're going to do it again at around 23.00 GMT next
> Tuesday. Perhaps both Mark and Nick can join us. And anybody else is welcome
> too.

Since we have just changed our clocks in Britain, our IRC-ing at 23.00 will
be an hour later for anybody anywhere else (ie 24.00 GMT).