le nu pilno (Was: coi...)

> .i mi sarxe ledu'u no'e xamji  .i mi terpa ledu'u zo ke piso'oroi na vajni
> le ta tanru .i mi pacna lenu le mi bruna cu na merko kulnu catke kei li pa

.i mi na jimpe .i catke ki'a? .i mi na kakne co zgana lenu zo catke .oi cu
vanbi di'u .i le mi menri se jimte .ije'i? de'u klulacri

> .i ma? se jinga
> .i pacna lejei cakla kei li pinopa .uinai

.i ja'o di'u se smuni zoi gy. Hoper(s) of: (sth is a chocolate) to be true /
They're hoping chocolate is real .gy.
.i xu? do djica lenu cusku la'e lu cakla selne'u pacna fi li pinopa li'u
.a la'e lu pacna lenu cakla selne'u kei li pinopa li'u

.i ki'e co'o mi'e .goran.