Re: le nu pilno (Was: coi...)

coi doi kris.

> .i naje
> .i mi pu srera lacri le glico kulnu
> .i zoi gy "push" gy smuni lenu tu'a da bapli lenu de lebna di da
> .i lu merko kulnu catke li'u trocytanru fo lenu bapli lenu lei la nePAL.
> prenu cu lebna lei merko kulnu

.i ki'anai

> .iki'ubo so'i le merko ke pacna jenmi cu djica lenu ctuca fo lei cmaci
> .iku'i so'i le merko ke pacna jenmi cu djica lenu ctuca fo lei merko lijda
> .a lei merko kulnu .a lei merko citka gi'e jinvi ledu'u lei drata kulnu cu
> mleca lei merko kulnu leka xamgu

.i mi puzi co'i tcidu le cukta be fi la'o gy. Edward T. Hall .gy. bei
me'e lu le smaji bangu li'u noi se fanva fi la gliban. zoi gy. The
Silent Language .gy. .i .ebu.ty.xy. cusku la'ede'u .i cy. xamgu mi
ki'u lenu kulnu ctuci (to gi'u mi se gugdrxrvatsk. toi)

> .i .u'u mi troci lenu jbosku lei nandu seni'i lenu mi binxygau lei nandu
> sidbo lei traji frili vau .oi

.oi ki'a? .i pe'i la'edi'u xamgu

> co'o mi'e kris

co'o mi'e. goran.