Re: le nu pilno (Was: coi...)

coi goran .i do spuda le nu mi cusku
lu

li'u tu'a lu

> .i .o'acu'i.oiro'a di'u ca pa jeftu cu za'e si'anuncku remoi
> .i mi ca'o pilno le vlaste .i mi djica lenu mi certu kei
> gi'eseri'abo mi skutoi .i pe'ipei? rodo go'i

li'u

.i mi ze'u le nanca be li za'u pamu cu tadni la loglan .i seki'unai bo mi
piso'iroi nitcu tu'a le vlaste .i mi pa'a djica le nu da'i certu .i mi
certu co zmadu so'e le jbosku .i ku'i na certu

ni'o spuda tu'a lu

li'u tu'a lu

> ki'a? .i ma? smuni zo ki'a .e zo .ue poi zvati le mintu jufra

li'u
.i cumki fa lo za'i se spaji je ca bo se cfipu
.i pe'i zo ki'a cu se smuni zoi gy. Give me more information about gy.
.i mi se spaji le sidbo bau citka kei gi'e ji'a se cmiza ri  gi'e djica
lo drata datni

 mu'o mi'e kolin