Re: ko .a'o fraxu mi...

> i coi goran mi do'azo'o do fraxu

.i .u'i ki'e do

> i do mobciska i ku'i do ciska zmadu ro na'ebodo
> i uinai

.i na'ebomi jundi le po'o vajni .i mi .ei jbosku gasnu

> ma go'i i mi na jimpe

.i loi ctuca be mi'a cu jai cipra leka djuno kei mi'a no'u loi cy. selctu
ze'a la remast.

mobytordu si mutce tordu

> i go'i i cacra li su'erevo  i ku'i mentu li paki'ovovono
> i milxe clani fi le ka mentu

.u'i

> i zabna funca  i ja'ozo'o do mutce le ka trina

.i .uuse'i na go'i .i ro ba'u da djica lenu mi gunka ja cilre ja ctuca
be da .i na zdile .i mabla lifri .i lo djedi poi se lifri mi na banzu ro
loi se djica be mi .i .oi

> i ta'i ma mi kakne le nu bapli le nu do jbociska
> i ko stidi  i ji'a ta'ima kakne le nu bapli le nu
> lei drata cu jbociska

.i .uanai.ie mi ji'a na ca stidi kakne
.i y. .i zo'o sidbo .i .e'u remi'o co'u na'e lojbo ciska fau lenu casnu
loi vajni .i zo'onaizo'ope'ipei .i selsku falesedu'u la lojban. ka'e
bangu fi roda .e su'anai lo bangu srana vau je'upei

> co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran. noi ji'a nelci loka lojbo

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi