Re: ko .a'o fraxu mi...

> .i na'ebomi jundi le po'o vajni .i mi .ei jbosku gasnu

i pe'i le nu pilno le bangu cu mutce mutce zmadu le nu casnu le bangu kei
le ka vajni  i le bangu cu zasti gi'o se pilno  i va'o no nunpilno
le bangu cu xanri gi'enai zmadu

> .i loi ctuca be mi'a cu jai cipra leka djuno kei mi'a no'u loi cy. selctu
> ze'a la remast.

i ki'anai i a'o do xamgu snada

>  .i ro ba'u da djica lenu mi gunka ja cilre ja ctuca
> be da .i na zdile .i mabla lifri .i lo djedi poi se lifri mi na banzu ro
> loi se djica be mi .i .oi

i oi uudai mi selsau le se lifri  i mi ji'a bilga le nu gasnu ki'o da

> .i .uanai.ie mi ji'a na ca stidi kakne
> .i y. .i zo'o sidbo .i .e'u remi'o co'u na'e lojbo ciska fau lenu casnu
> loi vajni .i zo'onaizo'ope'ipei

i ba nandu  i ku'i u'o mi ba ze'a troci  i mi co'a go'i  i da'i mi cusku
lu mi pu jbena za lei rebi nanca li'u  i xu se jimpe fa le du'u lei rebi
nanca cu temci le cabna le nu mi jbena

> .i selsku falesedu'u la lojban. ka'e
> bangu fi roda .e su'anai lo bangu srana vau je'upei

i ju'o ba'e ka'e bangu  i ku'i pe'i ly caze'epu na ca'a bangu  i na jmive
bangu

> co'o mi'e. goran. noi ji'a nelci loka lojbo

co'o mi'e xorxes