Re: ko .a'o fraxu mi...

> i pe'i le nu pilno le bangu cu mutce mutce zmadu le nu casnu le bangu kei
> le ka vajni  i le bangu cu zasti gi'o se pilno  i va'o no nunpilno
> le bangu cu xanri gi'enai zmadu

.i .ie .i la'edi'u sa'enai krinu lenu mi troci co ctuca da tu'a la lojban.

> i ki'anai i a'o do xamgu snada

.i .a'o .u'ocu'i go'i .i ki'e. do

> i oi uudai mi selsau le se lifri  i mi ji'a bilga le nu gasnu ki'o da

> i ba nandu  i ku'i u'o mi ba ze'a troci  i mi co'a go'i  i da'i mi cusku
> lu mi pu jbena za lei rebi nanca li'u  i xu se jimpe fa le du'u lei rebi
> nanca cu temci le cabna le nu mi jbena

.i mi jimpe .iki'uboku'i mi mutce lenu snusku fido fezo za .ipa'ape'i do
jimpe filu mi pu jbena xe'i lo nanca beli renopiso'e li'u pemi .i mi
jimpe ledu'u lekau temci cu smuni de'u kei ki'uji'a le se vanbi be ri .i
le smuni cu se krasi lo za'e plilarcu no'u .ai la'ezoi xelso. pragmatiKE
.xelso

> i ju'o ba'e ka'e bangu  i ku'i pe'i ly caze'epu na ca'a bangu  i na jmive
> bangu

.ie .i ba'e ku'i ba'e ka'e bangu .i mi djica lenu la lojban ca'a bangu
le su'oso'umei .i loka pacna fili su'o cu xamgu pe'i

> co'o mi'e xorxes

co'o mi'e. goran. noi mutce nelci le do cnino dziselci'a

--
Learn languages! The more langs you know, the more incomprehensible you can get
e'udoCILreleiBANgu.izo'ozo'onairoBANguteDJUnobedocubanRI'a.ailekadonaka'eSELjmi