Re: {prenu} vs. {remna}

> .u'i la'edi'u se nibli lesi'o ro prenu cu jikydunli
> .ijo mi na jimpe lu lo remna cu se zmadu li'u

i oisaise'i  i zo zbasu ba'ibo zo zmadu

i ma se casnu i xu le du'u le makau selcusku cu zmadu fi le ka racli i
na i pe'i ma'a casnu le du'u makau xamgu xe fanva zoi gy all men are
created equal gy

i pe'i la'e di'u srana la'e zo remna enai la'e zo prenu i na srana loi
na'e remna prenu e loi remna na'e prenu i cusku lu ro remna cu se zbasu
ja'e le nu ro ri dunli li'u

i le du'u xukau tugni lei cmugau patfu cu drata

> co'o mi'e. dilyn.

co'o mi'e xorxes