Re: A modest proposal #2: verdicality

mi pu cusku lu
 .i.o'ucu'i.e'u ko joi mi'a sarxe binxo ki'u lo balvi ke jbobau cilre
 cu na'e se cfipu
li'u

.i la xorxes. cusku lu
 i pe'i le te frica be zo le bei zo lo cu te jimpe sau le nu pilno
 le bangu  i naku loi sucta casnu cu banzu
li'u

.izu'u go'i .izu'unai lo gu'e sucta nuncasnu gi xamgu ka'e sidju

.i mi cusku lu
 .i ta'o xu zo ko ka'e cmavo fi zo ma'a ji zo mi'o .i xu lo cnino
 cmavo cu sarcu gi'i se djica
li'u

.i xy cusku lu
 i pe'i ka'e cmavo fi le re da  i lo cnino na sarcu
 i zo ko ji'a na traji sarcu  i pe'i lu e'o do li'u ka'e basti zo ko
li'u

.i zgana .a'u le zukte be lu lo cnino li'u bei ma

.i xy cusku lu
 co'o mi'e xorxes
li'u

mu'o mi'e. dilyn.