Re: la mark,l fraba'u fi la xorxes

coi rodo

la mark,l di'e cusku:

mi ponse le la lei'ydan cukta gi'e milxe tadni .i za'a le nimbau la lojban
cu mleca leka mulno se skicu .ipe'i go'i fo leka pluja .e leka cinri .i ku'i
na pu junri tadni troci

>i u'i ie  i mi na se cinri le balvi i mi djica le nu rau prenu cu pilno
>le bangu baziku ja'e le nu le bangu cu binxo lo zasti bangu

.i le'e xo prenu cu raumei .i pe'ipei la esperanton. cu zasti bangu .i pe'i
go'i ki'u leka la esperanton. cu na baziba'o se pilno
                     ____
 Chris Bogart        \  /  ftp://ftp.csn.net/cbogart/html/homepage.html
 Quetzal Consulting   \/   cbogart@quetzal.com