Re: ckafybarja

> i xu la'e me'o ly abu cu mintu zo la i oi mi xebni lei mekso

.i go'e .i ko tcidu lo panomoi pagbu be le lerfu gerna velciksi .i lu
ly.abu. li'u cu basyvla .i ku'i lu la'eme'o ly.abu. li'u cu lerfu porsi
no'u zo la

> i do dukse cumla doi goran i le lisri mi mutce pluka i a'o do di'a
> terlisri fi ra i ma fasnu ba  i no'i di'e tolvai pinka fi mi

.i ro pinka cu vajni mi .i ci'o do ma ni lojbo

> i xu ko'a gunta le ko'a lanzu lei zeipre ???!!!

.i mi se cfipu li'a .i mu'o dragau

> i pau lo verba tu'a lo balre cu xlali gi'i se xlali

.i nagi'e ja'o

>                     ^cu

.ie

> i mi na jimpe di'u  i le du'u zo cinba cu jai mabla bavysmadi cu
> se smuni ma

.i smuni fa la'e lu lo po'o dimna cu fasnu .i mi nelci tu'a le ba cinba
.i ku'i lenu ri na fasnu cu rinka lenu mi badri .i le nu cabna lifri cu
xauzma le nu pensi loi nalselbirti .i le nu cusku zo cinba cu mabla
bavysmadi .i tu'a zo cinba go'i .i zo cinba jai go'i li'u

co'o mi'e. goran.

--