Re: ckafybarja

> .u'i.oiro'ese'i .i mi na zgana .i mi mutce bebna pe'i .i lo cmene
> na ka'e vasru la'e me'o ly.abu. .oi

i xu la'e me'o ly abu cu mintu zo la i oi mi xebni lei mekso

> .i mi ciska lo blexau lisri noi ku'i pamoi loi mi se zbatoi zi'e no'u
> de'e .i pinxa fi ko

i do dukse cumla doi goran i le lisri mi mutce pluka i a'o do di'a
terlisri fi ra i ma fasnu ba  i no'i di'e tolvai pinka fi mi

>   lo jy. pa'urpa'urpa'u to'i sa'a jy. du le barja jatna toi goi ko'a ca
>   leza'i ko'a nanca lipavo kei le ko'a lanzu lei zeipre cu gunta

i xu ko'a gunta le ko'a lanzu lei zeipre ???!!!

>   .i lo
>   se lanzu fi ko'a le du'u lo verba tu'a lo balre cu xlali cu cafciksi
>   .i'e

i pau lo verba tu'a lo balre cu xlali gi'i se xlali

> .iba.uobo lo tcati se bevri lo ba'e trina cai
                    ^cu

> to zo cinba ji'a xamgu pe'ipei paunai segi'u jai
> mabla bavysmadi

i mi na jimpe di'u  i le du'u zo cinba cu jai mabla bavysmadi cu
se smuni ma

co'o mi'e xorxes