Re: drata ke ckafybarja lisri

> .i mi na birti le du'u mi'o jdice makau lu lo tcima cu glare li'u .i mi
> na nelci .i lo selska cu kakne xu le nu bunre .i .e'u lu lo ka bunre cu
> ralju selska li'u .i ju'o de'u me do .ije mi stidi po'o vau zo'o

i ie do drani i lu le ka bunre cu ralju selska le barja li'u

> .i lu so'i klesi be loi bunre dacti li'u ji lu so'i klesi be loi selska
> po'u lo ka bunre li'u seldji do

i enai

> .i fau le nu do spusku lu na.e li'u kei
> do srera pe'i

i o'usai mi na spusku ra zo'o

> .i .e'u zo se'ixru .i .ie lenu nalsku cu selzi'e .iseju co'e

i pe'i zo xruti se smuni la'e zoi gy x1 returns to x2 from x3 gy enai
da poi le gi'uste ca vasru i la lojbab pu milxe tugni fi le du'u
binxygau

> .i mi nelci le .u'i do lisri .i pe'i lei pinka be mi me'a lei pinka be
> do tolvai

me'a -> me'abo, which is ungrammatical for now, but makes more sense.

> .i le selpli be do gerna cu drani .i ku'i do pu djuno ledu'u
> mi ge fapro fi loi na'e klunu'i gi tcelanli loi smuni

i ui go'i i ckire fi lei pinka

co'o mi'e xorxes