Re: another translation exercise

> .i .uacu'i.uaro'e.e'u zo jarco .a zo gubgau .a lo drata .enai pe'i zo
> dunda

i xu lo sinxa na ka'e se dunda i lo se jarco cu ckaji le jarco
i pe'i na mapti i mi senpi tu'a zo gubgau

> .i .ie .i ku'i xu lo fasnu ka'e sa'e lenku

i pe'i go'i

> .i do xoroi lifri lo nunjmive .i .oi mi nitcu la gliban.
> How often do you feel you are being alive? How often do you experience it?

Not that often. Usually I'm unaware of it.

> And, more relevantly, how much you think you could talk about that?

For as long as you are willing to listen. I even wrote a short piece in
Lojban about it sometime ago. Maybe before you were here. Let mi get it
for you. Here it is:

Subject: da poi mi facki ke'a ca le puzi cerni

ca le puzi cerni ca le nu co'a cikna kei mi sanji le du'u mi jmive
i la'e di'u na krefu ca ro le djedi  i ca so'i djedi mi dukse jundi
lei roldei selzukte ja'e le nu mi na'e morji le du'u mi zasti
i so'oroi fasnu fa le nu mi tolsanji ckaji ca'o lei so'i djedi
a ia lei so'o jeftu  i ku'i ui roroi mi krefu facki le du'u mi
zasti je jmive  i roroi la'e di'u rinka le nu mi gleki  i xu la'e
di'u fasnu ri'i na'ebomi ji'a  i xu da djica le nu te lisri de
lo tordu  i pe'u do'u ko go'i  i mi djica le nu tcidu bau la lojban

> .i .ieru'e mi na djuno le satci smuni zo gletu

i u'i do ba cilre

> .i vecu'u lo ma'oste gy.
> se skicu fo zoi gy. mate/copulate/sexual intercourse .gy. .i la'ezo
> gletu cu cinse pe'i .enai menli

i na dukte i ka'e cinse gi'e menli

>  .iku'i mi pensi lo rokci cinfo ki'apei
> sei drani

ue ki'anai i xu rokci cinfo

> .i xunai zoi gy. place to find a common ground .gy te djuno se djica
> gi'enai stuzi .i ju'o mi na jimpe le pemci

i do dukse tolmalgli djica i pe'i se curmi fa le nu pilno loi na'e satci
smuni i na steci glico fa le sidbo be le du'u lo stuzi ka'e na'e marji
zasti

co'o mi'e xorxes