Re: another translation exercise

> i mi djica le nu pilno zo cfasni  i mi pilno ma ba'ibo zo dunda

.i .uacu'i.uaro'e.e'u zo jarco .a zo gubgau .a lo drata .enai pe'i zo
dunda

> i mi xebni zo pe'a  i le nu pilno ri cu tolrarna

.i .ie .i ku'i xu lo fasnu ka'e sa'e lenku

> i pe'i zo sputu cu klina

.i ja'o filseljmi ku'u mi'o gi'e melbi gi'eji'aku'ipe'i narjbo .i to zo
klina ji'a go'i .i ko lanli le gi'uste li'u

> ci'ircai: ca1=ci1 (ca2=ka cinri) ca3=ci2
>           x1 is intensely interesting/fascinating to x2;
>
> pe'ipei?

.ie

> i yyyy ju'ocu'i i'a

.u'i .i zoi gy. guardian angel .gy. ji'a go'a pe'icu'i .i ku'i zo
kujru'i xagmau

> i ienai i pe'i dukse pluja

.i do xoroi lifri lo nunjmive .i .oi mi nitcu la gliban.

How often do you feel you are being alive? How often do you experience
it? And, more relevantly, how much you think you could talk about that?
About things you experience while alive, that is something you can talk
about. But about life itself, non-idiomatically speaking?

.iku'i de'u pemci gi'enai prosa .i mi su'ocu'o dukse satci

> i xu do na nelci le nu menli gletu

.i .ieru'e mi na djuno le satci smuni zo gletu .i vecu'u lo ma'oste gy.
se skicu fo zoi gy. mate/copulate/sexual intercourse .gy. .i la'ezo
gletu cu cinse pe'i .enai menli .iku'i mi pensi lo rokci cinfo ki'apei
sei drani

> i ki'u ma

.i su'ocu'o kakne .i mi na certu .i mi pu jinvi la'ede'u

> i zo penmi le cimoi

.iesai.oise'i

> i mi rere'u na jimpe le preti be tai di'u

.i xunai zoi gy. place to find a common ground .gy te djuno se djica
gi'enai stuzi .i ju'o mi na jimpe le pemci

co'o mi'e. goran.

--