Re: another translation exercise

> .i mi ba'o pilno zo ki'a va'o lo simsa .i mi zukte lenu zo .ua xagmau
> befi mi mukti basti zo ki'a .i mi fanva di'u la gliban. fu zoi gy.
> I don't mean to pick you apart. Did you understand this sentence? .gy.
> .i ji'a pe'i de'u lo selsku befi lo fange prenu cu simsa

i ie mi nelci lu mi na zukte fi le nu fendi do i uapei li'u

> .i pe'i do malpilno zo dunda .i .e'u lu mi cfagau pu lenu vo'e bredi li'u

i mi djica le nu pilno zo cfasni  i mi pilno ma ba'ibo zo dunda

> .i .io.i'e melbi

i ckire

> .i mi na nelci .i .e'u lu xu do tu'a mi tatpi li'u .a lu xu gau mi do
> tatpi li'u

i i'a mi na mutce fapro

> .i .i'a .i ji'a .e'u lu le du'u mi makau fengu gi'e dunku li'u

i ie xamgu

> .i mutce ckaji le ka glico selsku .i .e'u ko pilno zo pe'a .i xu mi
> jimpe ledu'u pilno fi makau kei zo pe'a

i mi xebni zo pe'a  i le nu pilno ri cu tolrarna

> .i zo sputu malglico .i zo malco'ujikca selnei mi nagi'eku'i xagmau
> lego'i

i pe'i zo sputu cu klina

> .i je'upei do jinvi tu'a lu cyibupa goi cyabupa ci'ircai cyabuci cyibure
> cyibuci li'u .ijo xamgu mi

ci'ircai: ca1=ci1 (ca2=ka cinri) ca3=ci2
          x1 is intensely interesting/fascinating to x2;

pe'ipei?

> .i zoi gy. haunting ghost .gy. ji'a ka'e smuni zo ru'irkansa .i .e'u zo
> ruxmapti

i yyyy ju'ocu'i i'a

> .e'u lu
>   .i banzu sera'a do .i .e'u mi'o casnu ze'aku le selfri coke nunjmive
>   joi nundamba joi nunfenki joi jiftigni bo sance ke'e
>   pe ru'uku . zi'eke'u peru'uku

i ienai i pe'i dukse pluja

> .i na cumki falenu lo dacti cu farsni lo nunsma .i .e'u ko pilno zo ti
> na.e zo di'e .a lu lo bavlamji li'u .a lo simsa

i mi na nelci i ku'i do drani

> .i .e'u zo jinvi .enai zo pensi

i go'i

> .i ge'enairu'e

i xu do na nelci le nu menli gletu

> .i la'ezo panpi panpi xu

i mi na jimpe le do preti

> .i do na kakne le nu penmi lo sucta pe'i sai

i ki'u ma

>.i zo ke'a sumti ma ma va'o de'u

i zo penmi le cimoi

>.i .e'u lu facki lo se mapti li'u

i facki fi ma i lo'e se facki cu fatci

> to .i ji'a la'ezo stuzi stuzi xu

i mi rere'u na jimpe le preti be tai di'u

> .i mi tcesinma do mu'i tu'a de'u .i mi pu terpa le nu mi troci co fanva
> ri .i ku'i la'edi'u na fanta lenu mi tceterpinka ra

i ki'edo'u e'o ko di'a tceterpinka

co'o mi'e xorxes