sera'aku le'ala'ezo PLI mela zoigy. still gy.

ni'o mi puzi pensi lo xelfanva bezoigy. still gy. .i mi jinvi ledu'u ra na
dunli zo za'o .i mi stidi ledu'u zo ca'o piso'oroi banzu .isi'a mi fanva
zoigy. not yet gy. zo pu'o .i di'e mupli

ni'o broda cei selxelfanva
.i zoigy. I'm still waiting for you gy.
    broda lu mi ca'o denpa tu'ado li'u
.i zoigy. I still haven't seen him  gy.
    broda lu mi pu'o viska ko'a li'u
.i zoigy. I will still be here when you get back gy.
    broda lu mi ba ca'o vi zvati calenu do xruti li'u
.i zoigy. I haven't eaten yet gy.
     broda lu mi pu'o citka li'u
.i zoigy. Have you seen him yet? gy.
    broda lu xu do ba'o viska ko'a li'u
.i zoigy. I have already bought a car gy.
    broda lu mi ba'o po'erterve'u pa lo karce li'u

ni'o romai la'ezoify. infant terrible fy. pela xorxes. selfanva mi fulu ba'o
co'a li'u .a zo ca'o .imu'a zoigy. I am already tired gy. broda lu mi ba'o
co'a tatpi li'u .a lu mi ca'o tatpi li'u

ni'o co'omi'e dn.