sera'aku le'ala'ezo VRC mela lojban. zei zasni

>   *te'i is a proposal countered my xorxes' vi/va/vu that never got
>   decided upon, either positively or negatively, so until I am
>   forbidden to use it I will do so. For those that do not know, it is a
>   distance marker, so {pu *te'i lo nanca belivo} means "four years
>   ago". The only way to say it using the current grammar is {lo nanca
>   belivo cu temci lenu broda kei ti}

ni'o .i .uinai .i .e'u do pilno zo zi .a zo za .a zo zu .i di'e mupli

ni'o zoigy. four years ago gy. selfanva fulu puza lo nanca belivo li'u
.i zoigy. I started driving two months ago gy. go'i fulu mi co'a to karce toi
sazri puza lo masti beli re li'u
.i zoigy. I went to Hong Kong many years ago gy. go'i fulu mi puzu lo nanca
beli so'o klama la cian. gan. li'u
.i zoigy. the day before yesterday, today, tomorrow gy. go'i fulu lo puza djedi
lo zi djedi lo bazi djedi li'u

ni'o co'omi'e dn.