Re: sera'aku le'ala'ezo JBO selsku

Don Wiggins writes:
>ni'o

>.i mi gasnu le te xlura befe mi mu'itu'ale ve xlura .iku'i lo xelfanva befu do
>na cusku ledu'u ma cu ve xlura .iji'a do pilno zo .oi .iku'i zoigy. sigh gy.
>cu se gasnu gi'enai selsku

.i.ienai .i pe'i le ve xlura na se cusku la'o gy. Harris .gy. .i ri
cusku le vanbi .i mi bazi ciksi .iji'a zoi gy. sigh .gy. se cusku bau
la lojban gi'u ce gasnu bau la glibau

>ni'o

>({pe'u <le selsku KU> DO'U} {<na [ve xlura]> VAU})

.i.oi.u'u mi djica lu pe'i le selsku na ve xlura li'u
.i nunbatkyci'a srera to zo'o na besna kafke toi

>.i le selsku na ka'e gasnu da .i ki'u ma do cpedu lenu ra gasnu .i .e'u do
>djica lenu cusku lu pe'u ba'e do le selsku na ve xlura li'u .iku'i tu'ami na
>krinu lenu le selsku na ve xlura
>
>ni'o

>.i ki'a .i do cusku lesedu'u le cizra ganse na ve xlura .i xu do djica lenu
>cusku lesedu'u lu le selsku cu ve xlura li'u cizra ganse .i lenu viska kei .e
>lenu tirna cu mupli leka ganse .i do djica lenu cusku tu'a ganse .iji do
>djica lenu cusku tu'a cusku

.i li selsku na ve xlura .i le kalcizra ganse ve xlura

>ni'o xu lo xelfanva befi la .inglic. sarcu

.i .ia mi jimpe

>ni'o co'omi'e dn.

co'omi'e skat.