sera'aku le'ala'ezo JBO selsku

ni'o cu'u la skot. tu'e
.i pe'i le ve xlura na se cusku la'o gy. Harris .gy. .i ri
cusku le vanbi
tu'u

.i ki'ula'edi'u zo va'o selpli mu'ulu va'o lenu mi tersku li'osa'a li'u .i zo
fau selsmu lesedu'u da fasnu kei .enai lesedu'u da krinu de .i .iepei

ni'o cu'u la skot. lo'e la glibau le'u

.i .oi .i zo glibau na cmene .i mi stidi tu'alu la .inglic. li'u .o tu'alu lo
glibau li'u do

ni'o cu'u la skot. lu nunbatkyci'a srera li'u

.i .ui .i lo veljvo befozo nunbatkyci'a cu xamgu mutce .iku'i ba'olenu mi ze'u
se cfipu tu'ari kei mi mo'u jimpe ledu'u ri selsmu zoigy. typing .gy.

ni'o cu'u la skot. lu le kalcizra ganse ve xlura li'u

.i kalcizra ki'a .i mi to'e jimpe mutce

ni'o co'omi'e dn.