Re: sera'aku le'ala'ezo JBO selsku

Don Wiggins writes:
>ni'o cu'u la skot. tu'e
>.i pe'i le ve xlura na se cusku la'o gy. Harris .gy. .i ri
>cusku le vanbi
>tu'u
>
>.i ki'ula'edi'u zo va'o selpli mu'ulu va'o lenu mi tersku li'osa'a li'u .i zo
>fau selsmu lesedu'u da fasnu kei .enai lesedu'u da krinu de .i .iepei

.i .ie .iku'i mi na jimpe le se vajni be fi le mupli .i .iaru'e mi cirko
le do sidbo porsi

>ni'o cu'u la skot. lo'e la glibau le'u
ni'o zo lo'e ki'a .i do djica zo lo'u .i .iepei no'i

>.i .oi .i zo glibau na cmene .i mi stidi tu'alu la .inglic. li'u .o tu'alu lo
>glibau li'u do

.ienai .i lo cmene na nitcu selyli'e zo la .i lu la palci li'u se curmi
la lojban. lenu zoi gy. the Evil One .gy. djica selsku

>ni'o cu'u la skot. lu le kalcizra ganse ve xlura li'u
>
>.i kalcizra ki'a .i mi to'e jimpe mutce

mi djica zoi gy. sense of oddness/perversity .gy. .a zoi gy. sense of the
bizarre .gy.

co'o mi'e skat. to .oiru'e zo skot. na cmene mi