sera'aku le'ala'ezo JBO selsku

ni'o cu'u mi tu'e
>.i ki'ula'edi'u zo va'o selpli mu'ulu va'o lenu mi tersku li'osa'a li'u .i zo
>fau selsmu lesedu'u da fasnu kei .enai lesedu'u da krinu de .i .iepei
tu'u

.i cu'u la skat. tu'e
.i .ie .iku'i mi na jimpe le se vajni be fi le mupli .i .iaru'e mi cirko
le do sidbo porsi
tu'u

.i lenu zo fau selpli kei na'e krinu lo bridi .i la'eda'u pedo na selsmu
lesedu'u lenu la'ogy. Harris .gy. goi ko'a tersku kei ba'e krinu lenu ko'a
spuda .iku'i rixici cusku se djica mi .ija'o lenu zo va'o selpli cu drani

ni'o cu'u la skat. tu'e
zo lo'e ki'a .i do djica zo lo'u .i .iepei
tu'u

.i.oisai .i .iesai srera co batkyci'a

ni'o cu'u mi tu'e
>.i .oi .i zo glibau na cmene .i mi stidi tu'alu la .inglic. li'u .o tu'alu lo
>glibau li'u do
tu'u

cu'u la skat. tu'e
.ienai .i lo cmene na nitcu selyli'e zo la .i lu la palci li'u se curmi
la lojban. lenu zoi gy. the Evil One .gy. djica selsku
tu'u

.i.ienai .i lo cmene ba'e ja'a nitcu selyli'e zo la .iku'i lo romoi lerfu na
nitcu lo lerfrconsonantu .i mi lojbo te cmene lu la pacpav. li'u noi rafsi
zo palci joi zo pa ku'o zoigy. the Evil One .gy. .iji'a la'elu la glibau li'u
na nibli tu'alo srana belo glico .a lo bangu .i ru selcme ba'e po'o zo glibau

ni'o cu'u la skat. tu'e
mi djica zoi gy. sense of oddness/perversity .gy. .a zoi gy. sense of the
bizarre .gy.
tu'u

.i la'eri na ckaji leka ganse .i ra ckaji leka selsmu .i mi stidi tu'alu leka
cizra li'u do .i.iepei

ni'o cu'uku lu .oiru'e zo skot. na cmene mi li'u

.i .u'usai .i mi ze'eba pilno zo skat. lenu do selcme fi mi .i lo glibau ne do
lo glibau ne mi mutce co frica leka bacru

ni'o co'omi'e dn.