Re: sera'aku le'ala'ezo JBO selsku

Don Wiggins writes:
>ni'o cu'u mi tu'e
>tu'u
>
>cu'u la skat. tu'e
>.ienai .i lo cmene na nitcu selyli'e zo la .i lu la palci li'u se curmi
>la lojban. lenu zoi gy. the Evil One .gy. djica selsku
>tu'u
>
>.i.ienai .i lo cmene ba'e ja'a nitcu selyli'e zo la .iku'i lo romoi lerfu na
>nitcu lo lerfrconsonantu .i mi lojbo te cmene lu la pacpav. li'u noi rafsi
>zo palci joi zo pa ku'o zoigy. the Evil One .gy. .iji'a la'elu la glibau li'u
>na nibli tu'alo srana belo glico .a lo bangu .i ru selcme ba'e po'o zo glibau

.ipe'i do srera .i le gerna be la lojban cu curmi lenu selpli zoi by.
sumti_5 ::= (LA | LE) sumti_tail /KU#/ .by. ca'i panonomoi le gerna javni
.i do pensi sosomoi le javni

>ni'o cu'u la skat. tu'e
>mi djica zoi gy. sense of oddness/perversity .gy. .a zoi gy. sense of the
>bizarre .gy.
>tu'u
>
>.i la'eri na ckaji leka ganse .i ra ckaji leka selsmu .i mi stidi tu'alu leka
>cizra li'u do .i.iepei

The referent of it not characterized-by sense-ness.  It's characterized-by
meaning-ness.  I suggest the-bridi-implied-by "leka cizra" to you.  Agree?

.ienai .i mi djica lu kalcizra ganse li'u .iru'a leka cizra ku na se
frati le selsku be la'o gy. Harris .gy. .iku'i le ri ganse be leka cizra
ku ja'a go'i

>ni'o cu'uku lu .oiru'e zo skot. na cmene mi li'u
>
>.i .u'usai .i mi ze'eba pilno zo skat. lenu do selcme fi mi .i lo glibau ne do
>lo glibau ne mi mutce co frica leka bacru

.iacu'i zoi gy. Scott .gy. xu simsa zoi fy. haute .fy. .a zoi gy. boat .gy.
le do bacru