sera'aku le'ala'ezo JBO selsku

ni'o cu'u la skat. lu
.i mi djica lu kalcizra ganse li'u
li'u

.i.e'o do ciksi zoigy. eye-strange sense .gy. mi

.i cu'u la skat. lu
.iru'a leka cizra ku na se
frati le selsku be la'o gy. Harris .gy.
li'u

.i lo selsku na prenu .ini'ibo ri na'eka'e frati .i .uanaisai

.i cu'u la skat. lu
.iku'i le ri ganse be leka cizra
ku ja'a go'i
li'u

.ixu do cusku lesedu'u le la'ogy. Harris .gy. ganse be leka cizra ja'a se frati
.i mi fanva ra fuzoigy. Harris's sense of strangeness >is< the reaction .gy.
.ixu do djica lenu cusku tu'ari

ni'o cu'u la skat. lu
.iacu'i zoi gy. Scott .gy. xu simsa zoi fy. haute .fy. .a zoi gy. boat .gy.
le do bacru
li'u

.i zo skat. rimni zoigy. hot .gy .a zoigy. not .gy la .inglic. pe mi .i ra na
rimni zoigy. cat .gy .a zoigy. flat .gy. .ipe'i lo cmene be do rimni ra la
.inglic. pe do .i lo lerfrva,olu to noi fu'ivla zoigy. vowel .gy ku'o toi be
me'o.obu noi tordu cu nandu jbofu'i mu'u me'o.obu pe le cmene be mi

ni'o co'omi'e dn.