Re: sera'aku SNU: ki'e doi skot.

Don Wiggins writes:
>.i cu'u la skot. tu'e
>.i lo ganxe ka'e te kafke .ija'o lenu kafke na nitcu lo fepri
>tu'u
>
>.i do drani .i lenu mi cusku tu'alo fepri kei mupli .iku'i seki'unai da'u lo
>besna ganai kafke ginai te kafke

.i .einai ca'o .i lejei lo besna cu ponse lo te kafka na srana la'eda'u
.ida'e lenu mi srera pilno zo vo'a .e zo go'i cu cfipu do

.i pe'i tu'alu besna kafke li'u curmi ni'inai do

.iju'a ko'a goi la'elu xunre kerfa li'u mu'a se curmi .i loi kerfa
so'eroi na ca'a xunre .i ri narju .iji'a ko'e goi la'elu kerfa xunre
li'u se curmi .i ko'e skari gi'e skari le xunre kerfa .i ko'e ca'o na
xunre .ije ko'e narju

.ija'o lejei lo xunre kerfa cu kerfa xunre gi'e narju gi'e na xunre kei
nibli lejei lo besna kafke na ca'a kafke gi'e na nitcu lo te kafke

.i le kaltanru cu curmi

co'o mi'e skat.