.iku'i seki'unai da'u lo
besna ganai kafke ginai te kafke
li'u

.i cu'u la skat. lu
.i .einai ca'o
li'u

.i .uanaicai .i ca'o ki'a

cu'u la skat. lu
.i pe'i tu'alu besna kafke li'u curmi ni'inai do
li'u

.i lu besna kafke li'u terge'a gi'enai selsmu tu'alo srera .ipe'i lu ni'inai
tu'a do li'u xamgu drani .iki'ubo mi na krinu

ni'o cu'u la skat. lu
.iju'a ko'a goi la'elu xunre kerfa li'u mu'a se curmi .i loi kerfa
so'eroi na ca'a xunre .i ri narju
li'u

.i na'i .i ba'e loi xunre kerfa cu xunre gi'enai narju .ila'a do djica lenu
cusku lesedu'u ba'e lei xunre kerfa cu xunre nagi'e narju .iku'i mi xebni .i
lo selsku be do cu malgli mutce .ike'o lo skari belo xunre na dunli lo skari
belo narju

ni'o cu'u la skat. lu
lo besna kafke na ca'a kafke gi'e na nitcu lo te kafke
li'u

.i .ienai .i lenu zo'e kafke lo besna ba'e zo'e cu nibli su'oda poi ke'a te
kafke .i ganai na go'i gi lenu selpli zo vamtu .o zo zilcibkafke cu mapti .i
la lojban. ba'e logji bangu

ni'o cu'u la skat. lu
.i le kaltanru cu curmi
li'u

.i kaltanru ki'a .i mi na jimpe fi la'ezoigy. eye binary-metaphor .gy.

ni'o co'omi'e dn.