Only 6 months late: IRC log of session 1 from LogFest 95

/join #lojban

*** lojbab (lojbab@access4.digex.net) has joined channel #lojban

*** Users on #lojban: lojbab rjr goran kolin nitcion

<kolin> .i ko zvati lo zgikrfilka nunpenmi .i ko cpedu lei selsanga pemi

<nitcion> .i.e'o roko denpa .i.ai cliva mu'i tu'a leimi samnoi .i bazi xruti

<goran> .i caku mi'o vomei

<lojbab> coi rodo

<kolin> coi doi lojbab

<goran> .i mi .ai cpedu

<nitcion> .i ko silvian. na'e jdice tu'a le glico gugde ki'u tu'a la xetros.

  .u'i

<rjr> .i coi lojbab  .e mi'e la silivan .e mi pilno le skami pe la robyn

<nitcion> .i coi doi slabu pendo

<kolin> .i ma'a se sorgugde

<goran> coi. lojbab.

<kolin> .i ue .i'o

<nitcion> .i ko kajde doi lojbab .i ci sepli cu cazi se casnu .ue

<xorxes> coi rodo mi'e xorxes e

<nitcion> .i kajde si se kadje

<kolin> coi doi xorxes

<nitcion> .iseni'ibo coi doi no'e slabu pendo .u'i

<rjr> coi do xorxes

*** cbogart (cbogart@netcom6.netcom.com) has joined channel #lojban

<kolin> coi doi kris

<goran> coi xorxes .i ki'u ma do selcme zo lojbab.

<kolin> .i ma'a ca xomei

<cbogart> coi doi kolin  .i mi zvati la logfest.

<rjr> .i ua ue soimei lobypli

<nitcion> .i roda ju'o cazi fasnu .uecai .i coi doi kris

<lojbab> coi silvian i xu do mulgau le smoka

<goran> coi kris caku mi'o sormei

<rjr> doi lojbab le ki'a smoka

<cbogart> coi goran .

<goran> .9P2HRqW2pk ki'a

<nitcion> .i doi kris xo prenu cazi zvati le jbonunsalci

<nitcion> .i ko clite doi goran zo'o

<rjr> .i mi pu mulgau le blanu smoka .e mi na mulgau crino linji smoka

*** kris (cbogart@netcom6.netcom.com) has joined channel #lojban

<kolin> .i mi'o ca xamei

<goran> .i mi djuno ledu'u tu'a le fonxa cu nabmi mikau .enai dokau

<kolin> .i mi'a ca zemei

<kolin> ki'e doi goran

<goran> .i ga'inai

<goran> zo'o

<xorxes> i da cusku da

<nitcion> .i ku'i leka la kris puzi se nabmi tu'a le samciste cu na'e steci do
  .iseni'ibo noda cu nabmi .ua

<rjr> .i xo lobypli ca'a xadni zvati le zdani be la lojbab

*** Signoff: cbogart (EOF From client)

<nitcion> .idoi silvian du'e zo'o

<xorxes> i ze lobypli cu zvato si zvati

<goran> zo'o

<kolin> .i le cavi tcini zo'u ei ro pilno le cmavo be zo coi .e zo doi

<kolin> ro si ro mi'o

<nitcion> .iseni'ibo coidoi kolin

<goran> .i ta'o mi clite .i mi na ciska zo m*bl*

<goran> zo'o

<nitcion> .i.u'isai!

<xorxes> je'e doi ko;lin

<nitcion> todoi goran. toi

*** Signoff: kris (Leaving)

<rjr> zo'o

*** kris (cbogart@netcom6.netcom.com) has joined channel #lojban

<goran> .i je'e. nitcion.

<nitcion> .i ma doi xorxes cazi tcini vi le jbonunsalci

<xorxes> i la lojbab joi la noras joi la djaan joi la kris joi mi cu zvati le
 skami
  kumfa

<rjr> .i ua mi ca'a jimpe pi bi le selcusku

<kolin> .i barda kumfa  na barda i mi'a

<goran> .i mi la'a na samjundi ca lo bavlamdei gi'eri'abo bregau lenu litru

<xorxes> i na barda i mi'a jibni

<xorxes> mi'a denmi

*** kris (cbogart@netcom8.netcom.com) has joined channel #lojban

<kolin> .i pu'o le nu le jbonulsalcipre ca'o samta'a mi kei ku la goran jo'u
  la nitcion

<goran> .i jbopli bakfu zo'o

<xorxes> i go'i

<nitcion> .i .a'o do pilno zo denmi lenu cusku tu'a loi xadni lu'u .enai tu'a
  loi stedu lu'u noi .i'a glibau steci

<kolin> jo'u mi cu casnu le jbinybalvi munje xa'irfi'a nunpenmi vi

<nitcion> doi xorxes

<kolin> la glagov ku goi la mujgri

kolin> si si si si si si si pe vi la glasgov. gu'e goi la mujgri

<xorxes> doi kolin xu do tavla bau e spano bangu (tto si si si si toi)

<goran> .i u'isai doi xorxes. ju'oja'ago'i

<nitcion> .i doi xorxes ca ma do ba ka'e xrukla le sralo

<kolin> .u'isai doi goran

<kolin> sa .u'isai doi xorxes

<xorxes> doi

<goran> .i mi se cfipu doi kolin

<xorxes> i mi ba xrukla ca lo djedi

<kolin> .i doi goran mi ne spaji la'e di'u .i mi se xajmi le naldrani prenu

<nitcion> .i xu la lojbab joi la noras joi la djan. cazi zgana doi lo prenu
  poi zvati la virdjinias

<kolin> ne si na

<kris> la lojbab joi la noras cu na zvati le vi kumfa .i ku'i la djan. cu
  zvati ti

<kris> la noras cu krefu zvati .ui!

<goran> .i coi djan.

<nitcion> .idoi kris xu do tirna mi joi la kolin ca lenu fonta'a
cu lu coi goran li'u

<xorxes> i la djan cuscu lu coi goran li'u

<xorxes> cuscu si cusku

<xorxes> i la kris pu cusku lu go'i iku'i do traji sutra tavla li'u

<rjr> .i zo ku'i ki'a

<xorxes> i zo ku'i cu me zoi gy but gy

*** Signoff: kris (irc.uiuc.edu irc.escape.com)

*** Signoff: goran (irc.uiuc.edu irc.escape.com)

*** Signoff: kolin (irc.uiuc.edu irc.escape.com)

*** Signoff: nitcion (irc.uiuc.edu irc.escape.com)

<xorxes> ma fasnu !!!

who #lojban

#lojban    xorxes    H   lojbab@access4.digex.net (Logical Language Group)
#lojban    rjr       H   ~rjr@izzy.net (Robert Rissell)

*** Signoff: rjr (w6yx.stanford.edu irc.colorado.edu)

<xorxes> doi silvian xu do zvati

access4% irc
*** xorxes (lojbab@access4.digex.net) has joined channel #lojban

*** Users on #lojban: xorxes rjr

<xorxes> i coi doi silvian

<xorxes> i xu do zvati

<xorxes> i lei drata cu morsi

*** djan (lojbab@access4.digex.net) has joined channel #lojban

*** Users on #lojban: djan nitcion cbogart kolin

<xorxes> coi rodo pu'o -netsplit

<nitcion> .i ba'e cizra .i lo la gugdsuomi samclupyterjorne cu nalclite mi

<nitcion> .icoi doi pendo

<kolin> .i doi goran do jbota'atcesnada

<cbogart> romoi ba'o spofu

#lojban    djan      H   lojbab@access4.digex.net (Logical Language Group)
#lojban    nitcion   H   cjfine@muser.brad.ac.uk (CJ FINE)
#lojban    cbogart   H   cbogart@netcom8.netcom.com (Chris Bogart)
#lojban    kolin     H   cjfine@muser.brad.ac.uk (CJ FINE)

<kolin> .i .o'a co'i doi kris

<kolin> .i

<djan> ca mumei

<cbogart> pe'i la goran cu na ka'e jorne

<kolin> .ki'a doi kris .i la goran ca zvati

<cbogart> pe'i na go'i .i cumki falenu do ka'e viska gy. .iku'i mi'a na go'i

<kolin> .uecai doi kris

<djan> mi go'e

<nitcion> .i mi caco'a tatpi .i mi na birti ledu'u tatpi ki'u dakau .i
  li'azo'o lenu mi co'a sipna ca la cicac. pe le cerni cu na'e srana lenu mi
  cazi tatpi

<cbogart> mi viska le vomoi

<nitcion> .i srana si ckini

<kolin> i doi djan zo go'e ki'a

<djan> mi .e la kris. viska vo da

<kolin>

[...]

<cbogart> ko preti la goran ledu'u da'i gy. ka'e viska mi .e'u

<kolin> .i mi sanji mu da peca

<kolin> . i la goran cu cusku lu .i mi viska muda li'u

<nitcion> .i mi viska noda ki'u lenu mi co'a sipna zo'o

<djan> do vreji dei xu

<kolin> .i la goran cu cusku lu no'u la djan. .e la nitcion. . la kris .e la
  kolin. .e mi li'u

<djan> sa do vreji zbasu dei xu

<djan> doi la kolin. joi la nik

<cbogart> .uizo'o da'i la goran cu nalselviska .i gy. ka'e frili mutce zekri

<kolin> .i la goran cu sanji lei jbosalcypre iku'i ri canai sanji ra .uesai

<kolin> .i doi djan mi na vreji zbasu.

<cbogart> zekri si zekryprenu

<nitcion> .i doi kris do carmi drani .i li'a la goran cu tamne la SUPerman
  zo'o

<cbogart> caku mi vreji

<kolin> .i doi goran .iasai ga'inaicai to zo'o zo'o toi

<nitcion> .i doi goran. du'o do do cevni .i du'o lo drata mi na'e birti zo'o

<kolin> .ki'e kris

<nitcion> .ilemi jufra cu se srera .i xagmau fa di'e .i mi na'e birti zo'e
  pedu'o lo drata

<cbogart> mi na ca'a krici ledu'u la goran. cu zasti

<kolin> .i doi merkypre ku ca xu sanji la goran

<djan> na go'i

<cbogart> aZ33!Beuna go'i

<cbogart> $;#ND

<kolin> .i do srera doi kris

<cbogart> .i ba'e tu'a mi srera doi kolin .oi

<kolin> .i la goran cusku lu .i ko jundi lo mi jdaca'i li'u

<nitcion> .i xu la goran cu sance lo tricu poi farlu vi lo ricfoi

<cbogart> lZP/ej

<cbogart> jdaca'i ki'a

<kolin> .i doi kris do te notci fi lo tolselsmuni

<djan> doi kris zoi junk. lZP/ej .junk. na lojbo bangu

<cbogart> le mi fonxa cu milxe spofu

<nitcion> .iku'i doi djan. milxe simsa zo'e pe la klingon.

<djan> l' zp'ej!

<nitcion> .i mi joi la kolin cu mela'ogy. apostle gy.

<djan> da poi bangu cu se cmene zo blod. lo pa verba pe bau la blod. cu zo blod.

<kolin> .i puza mi tirna le selbacru be la nik ca le nu ri fonta'a le
  jbosalcypre

<cbogart> .i ca'o na krici .i pe'i do'o tcaci mela'ogy apostle gy .i le
  cevnrgoran cu morsi

<nitcion> .i xu doi goran. lu nalselviska degji li'u cu kulnu steci selsku .i
  ri cnino mi .i ku'i lesi'o le balcevni cu ponse lo nalselviska degji cu
  slabu mi

<kolin> .i caku le jbosalcypre cu tcidu le selsku be mi .e la nitcion ca le nu
  mi simta'a la goran

<djan> #verba#valsi

<nitcion> .i frili se jimpe srera doi djan

<nitcion> .i ko na'e krefu fuzme ku'i lede'u srera le'ozo'o [24;5ck

<cbogart> xu do ka'e vreji .i mi vreji secau la goran.

<kolin> .i doi nitcion na go'i ra'a mi

*** cbogart is now known as noras

<noras> coi doi ro do

<nitcion> .i coi doi pa do doi noras

<kolin> .i ma tadji lo nu vreji zbasu ra'a la irk

<nitcion> .i doi djan zoi blod blod? blod

<lojbab> doi la kolin .a la goran. e'o vreji zbasu semu'i lenu le la goran
 selsku cu
  vreji pagbu .i mi ba jornygau le re to .a ci toi vreji

<nitcion> .i gy. lu .i le cevni cu viske roda .i ku'i na djuno ledu'u ta'i ma
  vreji zbasu li'u

<nitcion> .i mi .ai rapli cusku zu'i pe la goran

<kolin> set logfile irclojban

<kolin> . i mi cajeba vreji zbasu

<noras> p"LaM4G5(+Qp

<nitcion> .i mi joi la goran cu ca'a casnu lenu la goran cu pilno lu
  nalselviska degji li'u lenu sevzi skici kei mu'i lenu spuda lenu mi karbi
  gy. le sance be lo tricu poi farlu vi lo precau ricfoi

*** Signoff: noras (Leaving)

*** lojbab is now known as xorxes

*** kris (cbogart@netcom8.netcom.com) has joined channel #lojban

<kolin> .ia doi goran

<nitcion> .i doi goran mi'a li'a djuno ledu'u ta'i makau vreji zbasu

[Editor's note:  Goran's writings were visible to Colin, but not to
American Lojbanists.  The Americans were apparently visible to Goran.  I
have marked his "invisible" writings, as obtained from Colin's log, with
an ampersand.]

&<goran> .i lo sance na viska

&<goran> vau xunai

<kolin> coi xorxes

<nitcion> .i .ei cusku zoigy. set logfile irclojban gy. le skami

&<goran> .i le cevni cu viske roda .i ku'i na djuno ledu'u ta'i ma vreji
         zbasu0^&x~?~?~?

<kolin> coi kris

#lojban    kris      H   cbogart@netcom8.netcom.com (Chris Bogart)
#lojban    xorxes    H   lojbab@access4.digex.net (Logical Language Group)
#lojban    nitcion   H   cjfine@muser.brad.ac.uk (CJ FINE)
#lojban    kolin     H   cjfine@muser.brad.ac.uk (CJ FINE)
&#lojban    goran     H   sigtopic@filozof.ffzg.hr (Goran Topic stud.)

<nitcion> .a le cevni zo'o

<kris> coi kolin.

<xorxes> i coi ro do e le tricu

&<goran> .i mi zbasu tu'a la'edi'u

<nitcion> .i doi xorxes do ckapi xajmi

&<goran> ko rinsa la xorxes ga'i

&<goran> .i lenu cevni cu zdile zo'o

<nitcion> .i la cevni cu minde fi mi fe lenu mi rinsa la xorxes ka'i la cevni
  no'u le tricu

<nitcion> .igy. lu .i lenu cevni cu zdile zo'o li'u

<kris> @T\s

<nitcion> .i lenu cevni cu sinmyri'a lei selfu be le cevni

* kolin finti lo tricu

<nitcion> .i .ei mi ciksi lenu tavla loi tricu kei sevu'a loi ba tcidu

<nitcion> .i ko clite doi kolin .i la cevni ka'e ji'a sfasa

<xorxes> i mi krici le tricu cevni

<kolin> .i doi ro do mi'o ca mumoi .i xu do sanji la'edi'u

<xorxes> i go'i

<xorxes> i mi'a sanji

<kolin> .ui

&<goran> .i na'e lakne sfasa .i mi xamgu cevni

<nitcion> .i zo'e ka'u cusku lu'ela'elu faulenu lo tricu cu farlu vi lo precau
  rifcoi kei xu tolxanri fatci li'u .i lei cevni natfe cu cazi na'e birti
  ledu'u le balcevni no'u la goran cu zasti

<kris> .i na go'i .i mi sanji voda

<xorxes> i ku'i mi'a na ka'e viska le tricu po'u la gorran

<nitcion> .i gy. lu .i na'e lakne sfasa .i mi xamgu cevni li'u

<nitcion> .i do ji'a clite cevni doi goran

&<goran> .i mi se'o sanji

<nitcion> .i rifcoi si ficfoi

<nitcion> si ricfoi

* kolin guska le nazbi

&<goran> .i do farlu vau xunai doi xorxes .i ku'i do kricu lo ve farlu

&<goran> .ija clite tricu

<nitcion> .i gy. lu .i do farlu vau xunai doi xorxes .i ku'i do kricu lo ve
  farlu li'u

<nitcion> .i gy. lu .i mi se'o sanji li'u

<kolin> .i doi goran lu xunai li'u ki'a .i xu natfe le du'u da terpreti

<xorxes> i mi kricu le du'u da poi mi na viska cu zasti

<nitcion> .i doi xorxes do cazi na viska mi ji'a

<nitcion> .i ku'i mi ca selfu lo nalselviska degjytricu .iseni'ibo mi na'e
  ka'e se lacri lenu nalselxlura xusra

* kolin tatpi ke molbragau

<kris> a

&<goran> .i na birti .i mi jinvi ledu'u lu paunai li'u go'e kei .e ledu'u
  lu xunai li'u cu preti poi natfe lo spuda be zo xu

<nitcion> .i gy lu .ija clite tricu li'u

<kris> ta'i ma do zbasu le tarci pe zoi gy * kolin broda broda broda *

<kris> gy

<kolin> .i doi goran .i se ni'i bo zoi gy. Tag question gy. xu

<kolin> .doi kris ko tavla zoi ky. /me ky.

* xorxes jimpe

* kris gleki

&<goran> .i pe'i go'i .i na birti

* nitcion tatpi

<kolin> .i ji'a la nitcion cu tatpi ke molbragau

<nitcion> .i gy. lu .i pe'i go'i .i na birti

&* goran selzdi

<nitcion> li'u

<kris> go'i ki'a?

<nitcion> .i cazi lenu do ga'inai vitke le terdi be lei selfu be do doi cevni
  vi la glazguv kei .e'o ko curmi lenu mi ka'e jdacpedu do

<kolin> .i mi pensi le du'u le nu la goran da'i cliva jebabo krefyjorne cu
  rinka lenu le drata cu sanji ri pei

<nitcion> .i .a'o le cnino lijda befi do doi balcevni cu ba banli je jinga
  gi'e snadymau le lijda be la'ogy. subgenius gy.

&<goran> to .u'icai toi mi curmi

<nitcion> .i gy. lu to .u'icai toi mi curmi

* kolin nolselzdi

<xorxes> i ma lijda be sy

<nitcion> .i .u'icai .u'icai lemi cevni noi balni cevni cu curmi

<kris> M"

<nitcion> .i ko na'e mela'ogy. heresy gy. doi kolin

<kris> balni ki'a

<xorxes> i xu le bal

<xorxes> i xu le banli cevni

&<goran> .i xu doi kolin. do na krici ledu'u la goran. noi na sance gi'e
   nalnei lenu farlu cu zasti

<kolin> balni si banli to na'e mi srera

<kris> .i pe'i le balni pe le cevni cu la'a banli

<kris> ;v

<nitcion> .i selplatu xajmi lijda .i ckasu loi cizra xriso bo lijda bo klesi

  gi'e mutce se nelci loi pilno be la .INternet

<nitcion> doi xorxes

<xorxes> je'e

<kolin> .i doi goran na go'i

<nitcion> .i gy lu .i xu doi kolin do na krici ledu'u la goran. noi na sance
  gi'e nalnei lenu farlu cu zasti

<nitcion> li'u

* nitcion lelaGOranselfuciska

*** nitcion is now known as lelaGOran

<xorxes> i ku'i xu le ttricu cu farlu

<kolin> .i ma zbasu le balni be le cevni .i ma sanli le balni

<lelaGOran> .i na'e snada .o'onai

<kris> %BGa

*** lelaGOran is now known as nitcion

<kolin> .je xu la fondAnikn pu'i te cukta le balni be le cevni

<xorxes> i zbasu le balni ma i xu loi tricu

<nitcion> .i lu lei carce po la goran li'u

<kolin> .i doi xorxes ja'a .ia

&<goran> .i lo cevni cu canci fau lo dilnu be lo logji.i to ko fraxu mi
   lenu pilno lo ropno selsku

*** kris is now known as noras

<xorxes> xu do krici le du'u lei tricu cu farlu doi noras

<noras> no da djuno le du'u ma kau sanli le balni kei ki'u le nu no da viska

<xorxes> i xu le cevni cu farlu le balni

<kolin> .i cu'u gy. lo cevni cu canci fau lo dilnu be lo logji .ibo to ko
  fraxu la goran. lenu pilno lo ropno selsku

<noras> mi krici ro da

<nitcion> .i mi ka'e fraxu le balni cevni roda fau lenu le tricu na farlu le
  balni le dinju cnita

* kolin guska le stedu

&<goran> .i ko'a krici .ei roda .i ko'a cenba loka sevzi

<kolin> .i mi na'e jimpe so'e ti

<nitcion> .i lei cazi se casnu cu xajmi gi'e carmi cizra

<kolin> .i cu'u gy. ko'a krici .ei roda .ibo ko.a cenba loka sevzi

<kolin> .i iasai doi nitcion

* kolin djica lenu bazica'o sipna

<nitcion> .i ku'i lei se casnu cu xamgycai mukti lenu kansa la goran. lenu
   mutce xalni pinxe vi la glazguv.

<noras> G

* nitcion cazi sipna gi'e seni'ibo zize'a bacru loi se bebna

&<goran> xalni pinxe ki'a

<kolin> .i la goran cusku lu xalni pinxe ki'a li'u uesai

<nitcion> .i doi goran mezoigy. *hic* gy.

&<goran> loi bebna cu xagrai se casnu

<nitcion> .i gy. lu loi bebna cu xagrai se casnu li'u

&<goran> .i mi na xalni

<noras> f

<nitcion> .i le mi'a cevni noi banli cevni cu carmi se xlafunca lenu se selfu
  re ciska

<noras> le cevni cu setca lo valsi le mi moklu ue o'ocai

<kolin> .i la nitcion cusku lu mutce xalni pinxe li'u po'u lu mutce xalni ke
  pinxe li'u zi'enoi na'e se pagbu lu xalni pinxe li'u

<nitcion> .i doi goran do na'e xalni ji'u le ka do tricu ja degji .iku'i xu do
  xalni pinxe

<xorxes> xalni ki'u ma

<nitcion> .i xu le se setca valsi doi noras cu du lu xalni pinxe li'u zo'o

&<goran> .i ma xalni

<nitcion> to la goran ba'o cusku lu .i mi na xalni li'u

<noras> na go'i .i le se setca valsi cu dapma

<nitcion> ..i mi ca ca'a ba'e xalni ki'u lenu mi .ai cusku zo xalka

<noras> };

<xorxes> ki'a nai cai !!!!

<nitcion> .iku'i le li'i xalni pinxe loi xalka cu ba'a cinri

<nitcion> So, if I may lapse into English after that embarrassing lapse,

* kolin bredygau le nu cliva

<nitcion> because we're heading out the door soon,

<noras> xu la goran puzi ciska lu coi kolin

<nitcion> what did you all think of tonight's p[roceedings?

<noras> wierd

<xorxes> Quite good, I'd say

<kolin> .i doi noras nago'i ba lu .i ma xalni li'u

&<goran> .i mutce cinri .i le tricu na pinxe lo xalka to nagi'u tarti
   lenu go'i

&<goran> toi

<nitcion> .i go'i doi noras .i le ka sipna claxu cu ka'e rinka leide'u ka
  cizra ...

<nitcion> .i ku'i loi trice ka'e cilre lenu pinxe be loi xalka
 be'o .y. co xalni zo'o

<kolin> .i cu'u la goran .i mutce cinri .i le tricu na pinxe lo xalka to
  nagi'u tarti lenu go'i toi

&<goran> No problem... We all wrote our part of bebna

<nitcion> Quoth G: No problem... We all wrote our part of bebna

<nitcion> ... and what a part it was, eh?

*** noras is now known as kris

<nitcion> It'll make for great retelling at the pub in Glasgow!

<kolin> I do wonder if Goran could get back linked with everybody else by
  going out and in again?

<kolin> (Otherwise you're going to be isolated once we two have gone).

<kris> we could try it.

&<goran> It's late here, 2.

<nitcion> So Goran, you will ring Chris Atherton?

<nitcion> Best time for her is 9 am or 5 pm weekdays.

&<goran> Right. But who is that?

<nitcion> Klingonist, but we'll make her our contact for Glasgow

<kolin> .i ko kufra sipna .a'o fi'i ro do .i co'o mi'e kolin

<nitcion> Make sure Keith Lynch & Iain Alexander get her number too, actually.

<xorxes> co'o kolin

<kris> co'o doi kolin

<nitcion> That's: 0141 946 1737.

<nitcion> ... her, Goran :-)

&<goran> her.

&<goran> :)

&<goran> .oiro'a

*** kolin has left channel #lojban

<nitcion> And we're getting together in Glasgow Thursday 4 or 5 pm.

<kris> tell us when goran has gotten on and back off so we'll know if we
  should give up here!

<nitcion> Goran: pop out and in again on the channel so we can see if you will
  stay on.

<nitcion> what do you want me to tell the Americans?

<nitcion> ok. Goran's abed too now, aksherly... he's just going to pop off and
  on

<nitcion> he's left...

<nitcion> he's back

<nitcion> can you see him?

<kris> coi goran!

<xorxes> we don'tt see him

<kris> mi na ka'e viska .oi

<nitcion> na. they can't see you.

<kris> ko xamgu sipna doi goran.

<nitcion> "Wait a bit, I'm slow"

<xorxes> co'o doi cevni tric

<kris> (no need t2byr4@B`o relay my line noise!)

<nitcion> Ok. .i la goran cu cliva rinsa rodo

<nitcion> .i mi ji'a cliva rinsa

<kris> co'o!

<xorxes> co'o nitcu

<nitcion> .i mutce se zdile gi'e denpa lenu krefu ca le bavlamrai
   jbonunsalci

<xorxes> co'o nitcion

<xorxes> i go'i ie

<nitcion> Goran: mail lojbab, he should tell you. keith is at logfest

<nitcion> *shrug* we'll work it out. Please tell lojbab to tell keith lynch to
  contact chris atherton, ok?

<xorxes> Ho, Nicxjo, ni ne parolis en e-o cxi-foje

<nitcion> .i roda xamgu .i coi cevni .i coi cevni natfe

<nitcion> Hxorhxe, oni povas atendi gxis venontafoje, cxu ne? :-)

<xorxes> i go'i ie

<nitcion> Mi ververe lacegas nun... pardonu.

<xorxes> i ko xamgu sipna

<nitcion> .i.a'o go'i .i coi rodo

<nitcion> sisisi co'o

*** Signoff: kris (Leaving)

<xorxes> co'o'o'o'o

<nitcion> .i mi sipnydji krinu cfipu

<nitcion> Goran: nsn@speech.language.unimelb.edu.au

<nitcion> I've been unable to get thru tonight, but i will by next week.

<nitcion> ok. co'o!

*** Signoff: nitcion (Leaving)