Re: SNU: ko co'e bau la lojban. (PU: cld (Jorge returns))

>i a'o mi baco'a se jibri i caku mi denpa le nu spuda mi sera'a re jibri
>cumki

.i ko se zanfu'a

>i do ba zvati le gugdrnepale ze'a ma

.i le jeftu beli cipimu

>i mi djuno noda le bangrbo i le gugdrbone cu mo i le ciska ciste cu simlu
>ma to so'i preti toi

.i le gugdrbone cu se cmene zoi gy. Tibet gy. lei glico
.i pe'i noda mrikakne ve ciksi lo'e ciska ciste .i da'i se cinri .inaja ko
viska la'e zoi rl. http://faraday.clas.virginia.edu/~wam7c/3pa/s1c.html rl.
.i mupli le bangrbo .i melbi xupaunai

.i mi ca ka'e tcidu lei lerfu gi'enai jimpe le smuni to pu'oba'o .ai! toi

co'o mi'e kris noi ba'a .oiro'o ca le bavlamdei co'a litru se jumbandu .i na
nelci lei pijne .oi.uinai .i ko mi kecti zo'o