Re: PLI: "except"

> i ua mi mutce nelci lu co'emi'u li'u i mutce xamgu i ku'i mi do na tugni
> le du'u zo ji'a cu banzu le nu fanva zoi gy even gy  i zoi gy even gy zoi
> gy also gy cinri frica

.i frica .ijo do fanva de'u la gliban. fuma

to .i mi gleki lenu ru selnei do .i pukiku mi na birti ledu'u makau
tadji lenu pilno zo mi'u .i mi nitcu lenu troci lomeri toi

> i xu do jinvi le du'u la'edi'u cu sampu???

.i la'edi'u ki'a

> i ba'e ro da li'o

.i .oi ja'ago'i

> i ba'e ro da zmadu lo nanca be li bino li'o

.i ro da zo'u da ba'e mleca lo nanca beli bino li'o

no'i ma krasi zo zmadu pe do .i mi pilno zo mleca lenu kakne co pilno zo
citno kei .imu'ibo bau la lojban. noda poi smuni dunli zo tolci'o cu
gismu

> i mi jinvi la'edi'u na mansa danfu

.i ki'u ma go'i .i cumki falenu dazo'u mi da pu tolmorji gi'e ca na ka'e
facki

> i ga'anai ki'a???

.i sega'anai li'a .oise'i

> i oi oi oi la'e di'u ji'a naku mapti

.i ki'u ma

> i ie mutce xamgu  i ku'i na kampu danfu

.i ke'u noda go'i

> i ei fanva lei smuni

> i na go'i  i pe'i lei sidbo pe zoi gy only e zoi gy except cu se nitcu
> bau la lojban ji'a

.i ma'a ka'e cusku zoigy. only .gy. fa'u zoigy. not only .gy. fi'o xe fanva
zo po'o fa'u lu po'onai li'u

.i zoi gy. except .gy. se claxu la lojban. gi'eku'i ka'e cafne se cusku
sepi'o loi lojbo vrici .enai pada

> to la'e de'u preti xunai toi

.i go'ili'i.ioro'e .iku'i mi co'u morji ledu'u zo fo'u sinxa makau

co'o mi'e. goran.