Re: FANVA

>Translation (of a translation) of the Tao Te Ching, chapter 4:

i ui melbi  i so'o terpinka

>la dadjo cu cimni le ka ce'u kabri makau

i e'u zo vasru cu basti zo kabri  i la dadjo cu kabri fi ma

>.i se pilno le sevzi gi'enai malclu le munje
>.i gau da na ka'e se katna gi'e jgena gi'e kandi gi'e smaji

i ku'i xu mu'a gau da ja'a ka'e se katna gi'e jgena
gi'e kandi gi'enai smaji

i pe'i gau da na ka'e se katna gi'a jgena gi'a kandi gi'a smaji

>.i le dy. jicmu cu se mipri gi'e zvati rode gi'e cabra rodi

i xu ba'e cabra  i cizra

>.i mi na djuno le krasi be dy.

i mi na djuno le du'u makau krasi dy
i mi na selsau le krasi be dy