Re: lo velrimni klesi pamo'o

cu'u mi joi la markl
 >.i go'i  .i ma smuni zo ce'u  .i zo ce'u selcau lemi
>ma'oste fukpi

i zo ce'u cmavo la ko'as le ka sinxa le du'u makau
ckaji da  i mu'a ro mlatu cu ckaji le ka ce'u mabru
i mu'a lo'e perli lo'e plise zmadu le ka mi nelci ce'u
i e'u tcidu le papamoi pe la refgram

>.i go'i fo le kamkemba'uslepavmoi

i go'i i ku'i mi roroi jimpe le du'u zo kam cu vasru piro
le se lidne i pe'i le drata smuni to zo kambor toi na mutce
se pilno

>.iku'i le'e valkrakemba'uslepoimi'u cu selkle ge le
>kamkemba'uslepavmoi gi le kamkemba'uslekempavyjevrelmoi
>gi le kamkemba'uslekempavyjevreljvecibmoi gi le ra'idrata

i ienai i pe'i zo kamba'uslepavmoi cu banzu le nu tavla
fi mu'a lei ci ba'usle noi pamoi le porsi  iseju pe'i zo rodmi'u
na mapti

>.i xu mi'o stidi zo kamkemba'uslekemjavba'uslepoike'epavmoi

i oi oi mi na go'i

>.i go le'i kamkemba'uslepavmoi cu selkancu fi li za'upa
>gi le porsi be le'i kamkemba'uslepavmoi cu vajni je sarcu
>leka velrimni

i mi na jimpe  i ie le'i kamkemba'uslepavmoi cu selkancu
fi li za'upa  i ku'i ki'u ma la'e di'u cu nibli je se nibli le du'u
le porsi cu sarcu le ka velrimni

>.i.uanai mi na jimpe fi lu broda mintu li'u

i mu'a valkrakemba'uslepoi mintu i lo'e ve rimni cu selkai
gi'enai lo porsi mintu

 >.i ma cu gismu poi lesu'u ke'a srana zo fanmo kei
>panra lesu'u zo co'a srana zo co'u  .i xu zo krasi go'i

i pe'i go'i  i ku'i le krasi be lo valsi na.enai le fanmo be lo valsi
cu ba'usle  i le valsi cu zasti pujeba le nu bacru

>.i mi na jinvi la'edi'u

i mi do na tugni i ku'i mi gleki le nu toltugni bau la lojban ui

 >.i.i'o tu'a ledo pemcrlimeriki cu xamgu zdile

i ki'e co'o mi'e xorxes