Re: What the *%$@ does "nu" mean?

mi ciska:
>>.i u'i do tavla fi lenu vo'o vo'e na ve no'a .i mu'i ma zo'o

la xorxes preti:
>i ki'a i xu mi tavla fi le nu mi na tavla=20

.i .ieru'e .i do tavla la lojbab fo la lojban fi lenu la lojbab na se =
tavla ma'a fo la lojban .i (to ku'i la lojbab puba jarco lenu ja'a se =
tavla gi'e tavla .i'e toi)

>i mi claxu le te mifra

i la lojbab bazi mrilu loi te mifra cukta .ui .ibabo ma'a co'a ta'e =
simjimpe .iazo'o

(vo'o =3D 4th argument of main bridi, vo'e =3D 2nd argument of main =
bridi, no'a =3D selbri of main bridi.  I've never used these before, and =
I admit their use seems a bit cryptic here (+ I'm not 100% sure I'm =
using them right).  But pe'i these words are their most useful when the =
argument they refer to is either very long or unstated; otherwise it =
would be easier to just repeat the sumti.)