Re: Brain weirdness

cu'u la ~mark
>A line of a song that's been going through my head for no reason
>whatsoever, that I keep thinking deserves to be written in predicate logic,
>or at least Lojban.  Anyone recognize it?  Or have I mutated it too badly?

i le selsanga na saumlu mi  i ku'i la'e di'u na nibli le du'u do sy cnegau
co mabla

>ro da poi santa nanmu ku'o de zo'u de noi ninmu cu to'e xaksu le de pamcni
>mu'i tu'a lei carvi djedi

i ma pe lei carvi djedi cu mukti le nu le ninmu cu to'e xaksu le pamselcni
i xu lu to'e xaksu li'u se fanva fu zoi gy save gy  i xu le ninmu cu ralte
le selcni
tezu'e le nu canja sy lo santa lo nanmu ca lo carvi djedi

co'o mi'e xorxes