Re: What the *%$@ does "nu" mean?

>i na ka'e jimpe lo fasnu  i ka'e jimpe lo fatci ba'e fi lo fasnu

mi na tugni  .iku'i mi krici ledu'u mi ka'e jimpe lo tcini noi gunma so'i
fatci poi mi da djuno ja jimpe piro ke'a

co'omi'e lojbab
----
ba'i la lojbab               tu'i la'o .julne. lojbab@access.digex.net .julne.
po'u zoi .masnycalkycurnu.
Bob LeChevalier, President, The Logical Language Group, Inc.
2904 Beau Lane, Fairfax VA 22031-1303 USA                        703-385-0273
.masnycalkycurnu.
le rutni bangu po'u la Loglan/Lojban: ftp.access.digex.net/pub/access/lojbab
.i ko viska la'o .net.
Lojban WWW Server: href="http://xiron.pc.helsinki.fi/lojban/"; .net.
.i ko tervecnu zoi gic. _The Complete Lojban Language_ .gic. poi se skicu
va'o la xiron.